2014. március 22., szombat

Bemutatkozás


Sziasztok! Az én nevem Candy White és 16 éves vagyok. Nem vagyok valami átlagos tinédzser, mert apám egy maffiózó és 8 éves koromtól önvédelemre és fegyverhasználatra tanít. Van egy kis húgom Emily White és apám Robert White. Lehet azt mondani, hogy apám magunkra hagyott egy takarítónővel, mert anyámat 7 éves koromban megölték. Apám ezután magába fordult és ekkor lépett be a maffiózók közé. Emily most 14 éves és apám meg bízott azzal, hogy készítsem fel arra amire engem is ő. 3 év alatt megtanult mindent úgy hogy nyugodtabb vagyok, és apám is. Nem nagyon foglalkoztam a fiúkkal, ha igen akkor is csak haveri szempontból. A hajam fekete a szemem meg vörös. Sötét színekben járok mindenhova. A legjobb haverom Castiel Dixon. Ő apámnak a főnökének a fia, és neki van egy öccse. Jack Dixon és ő is 14 éves. Nekik van egy kutyájuk Démon nagyon bírom azt a kutyát, mert mindig meg tud nevettetni. Holnap iskola és már nagyon várom mert 10.-es leszek, Emily meg holnap kezdi a sulit így négyesbe indulunk holnap fél nyolckor. Castiel, én, Emily és Jack.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése